Tester jest przeznaczony do testowania sprawności elektronicznych sterowników turbosprężarek.

Tester ma następujące funkcje:

– test elektronicznych sterowników turbosprężarek z upustem spalin,

– test elektronicznych sterowników turbosprężarek ze zmienną geometrią (VTG,VNT).

– test silników prądu stałego pochodzących ze sterowników turbosprężarek,

– test czujników położenia klapy upustowej spalin lub zmiennej geometrii,

– test elektrozaworów regulacyjnych ciśnienie turbodoładowania, wykorzystywanych w systemach pneumatycznych.

Dostępność:
Dostępny
Kategoria:

2,999.00  netto
3,688.77  brutto

Tester jest przeznaczony do testowania sprawności elektronicznych sterowników turbosprężarek.

Tester ma następujące funkcje:

– test elektronicznych sterowników turbosprężarek z upustem spalin,

– test elektronicznych sterowników turbosprężarek ze zmienną geometrią (VTG,VNT).

– test silników prądu stałego pochodzących ze sterowników turbosprężarek,

– test czujników położenia klapy upustowej spalin lub zmiennej geometrii,

– test elektrozaworów regulacyjnych ciśnienie turbodoładowania, wykorzystywanych w systemach pneumatycznych.

 

Tester obsługuje sterowniki:

– sterowniki HELLA – 6NW008091, 6NW008412, 6NW009228, 6NW009420, 6NW009543, 6NW009660, 6NW009206, 6NW009483, 6NW009550, 6NW010099-01, 6NW010099-02,    6NW010099-03, 6NW010099-05, 6NW010099-07

– sterowniki HELLA – 6NW010430-00*, 6NW010430-01*, 6NW010430-03*, 6NW010430-04* (* nie ma gwarancji obsługi sterownika dla wszystkich marek samochodów)

– sterowniki SIEMENS – wykorzystywanych w samochodach VW/Audi, Mercedes, BMW

– sterowniki MITSUBISHI wykorzystywane w turbosprężarkach: 49335-002xx, 49335-004xx, 49135-056xx, 49135-057xx, 49135-058xx, 49490-93501, 49477-01012, 49477-01104

– sterowniki SONCEBOZ wykorzystywane w turbosprężarkach: 5304970006x,  53049700073,  5304970011x, 5439970006x, 5439970011x, 5304988006x, 53049880073, 5304988011x, 5439988006x, 5439988011x

– sterowniki DENSO wykorzystywane w turbosprężarkach: 780709-0003, 780708-0002, 17201-30100, 17201-30101, 17201-30110, 17201-30160

– sterowniki MAHLE wykorzystywane w turbosprężarkach: 03F145701

– sterowniki HITACHI wykorzystywane w turbosprężarkach: 53049700062, 53049880062

Tester VNTT-PRO może być z powodzeniem wykorzystywany z firmach zajmujących się regeneracją turbosprężarek jak i w warsztatach samochodowych oferujących szeroki zakres napraw w celu zdiagnozowania usterki turbosprężarki.

 

Zawartość zestawu VNTT-PRO:

  1. Urządzenie VNTT-PRO
  2. Zasilacz
  3. Przewód USB do aktualizacji oprogramowania
  4. Instrukcja obsługi – link do pobrania

 

 Link do pobrania programu aktualizacji: http://www.dte.com.pl/download/updater_pl.exe

 

WERSJA ‘BASIC’ BEZ PRZEWODÓW

Istnieje możliwość kupna przewodów oddzielnie

 

Przewody akcesoryjne dostępne w sprzedaży:

Kabel brązowy/czarny: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel brązowy: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel czerwony/czarny: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel czerwony/niebieski: VNTT-PRO, TP-TACT, TurboProg

Kabel czerwony/żółty: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel czerwony: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel niebieski/brązowy: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel niebieski/czarny: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel niebieski/żółty: VNTT-PRO, TP-TACT, TurboProg

Kabel niebieski: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel zielony/brązowy: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel zielony/czarny: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel zielony: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel żółty/brązowy: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel żółty/czarny: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel żółty/zielony: VNTT-PRO, TP-TACT

Kabel żółty: VNTT-PRO, TP-TACT

Uniwersalny przewód podłączeniowy Silnika DC

Gwarancja: 24 miesiące
Czas wysyłki: Dostępny w magazynie!

Darmowa Dostawa

(DHL Polska)

Pliki dla zalogowanych kupujących

Aby móc pobierać pliki należy się zalogować.

Pliki ogólnodostępne Niestety, brak plików do pobrania.

Do czego służy tester VNTT-PRO?

Tester VNTT-PRO służy do przeprowadzania poprawności działania sterowników turbosprężarek ze zmienną geometrią VNT (Variable Nozzle Turbine) lub z klapą upustową.

 

Jakie sterowniki turbosprężarek obsługuje tester VNTT-PRO?

Tester obsługuje sterowniki stosowane w samochodach w latach 2003-2012. Szczegółowe informacje o tym, jakie typy sterowników oraz sterowniki jakich producentów są obsługiwane zamieszczone są pod adresem:

https://dte.com.pl/p/tester-sterownikow-turbodoladowania-vntt-pro-v4-07-usb/

 

Jaka jest aktualna wersja testra?

Aktualna wersja testera to: v4.07 (data utworzenia 12.08.2016)

 

Od jakiego czasu i w jakich markach stosowane są sterowniki turbosprężarek?Turbosprężarki ze sterownikami powszechnie zagościły pod maskami samochodów od 2003 roku i są powszechnie stosowane w samochodach takich producentów jak Audi, VW, Mercedes, BMW, Ford, Jaguar, Jeep Chrysler, Nissan, Citroen, Chevrolet oraz innych.

 

Czy tester posiada oryginalne złącza do sterowników?

Tester posiada oryginalne złącza do sterowników które są na liście obsługiwanych.

 

Ile dedykowanych kabli jest w zestawie?

W zestawie jest 18 kabli. Opis zestawu jest pod adresem:

https://dte.com.pl/p/tester-sterownikow-turbodoladowania-vntt-pro-v4-07-usb/

 

Jakiego zasilania wymaga tester?

Tester toleruje napięcia zasilające z zakresu 12…15V. Źródło napięcia powinno mieć wydajność prądową minimum 4A. W zestawie, wraz ze testerem, znajduje się zasilacz stabilizowany przeznaczony do zasilania testera.

 

Czy możliwa jest aktualizacja on-line?

Tak. Wystarczy podłączyć tester do złącza USB dowolnego komputera klasy PC lub laptopa, który ma dostęp do sieci internet i uruchomić program aktualizujący. Szczegóły aktualizacji zawarte są w instrukcji urządzenia.

 

Czy za pomocą testera można poprawnie ustawić położenie zmiennej geometrii w regenerowanej turbinie?

Tester nie posiada żadnych danych aby umożliwić ustawienie zmiennej geometrii. Tester służy do sprawdzenia poprawności działania sterownika.

 

Czy tester posiada dane poprawnych zakresów czujników pozycji (czujników kopiowania)?

Tester umożliwia odczyt sygnału czujnika pozycji (kopiowania), ale nie posiada danych dotyczących ich poprawnych zakresów.

 

Jak tester wykrywa uszkodzony sterownik?

Decyzję o tym czy sterownik jest sprawny czy też wymaga naprawy podejmuje użytkownik na podstawie wartości prądu pobieranego przez sterownik podczas testu. Wartość tego prądu podaje tester.