TP-TACT przeznaczony jest do testowania sprawności oraz programowania zakresu pracy elektronicznych sterowników turbosprężarek.

Dostępność:
Dostępny
Kategorie: ,

8,999.00  netto
11,068.77  brutto

TP-TACT przeznaczony jest do testowania sprawności oraz programowania zakresu pracy elektronicznych sterowników turbosprężarek.

Moduł testera tego urządzenia ma następujące funkcje:

– test elektronicznych sterowników turbosprężarek z upustem spalin,

– test elektronicznych sterowników turbosprężarek ze zmienną geometrią (VTG,VNT).

– test silników prądu stałego pochodzących ze sterowników turbosprężarek,

– test czujników położenia klapy upustowej spalin lub zmiennej geometrii,

– test elektrozaworów regulacyjnych ciśnienie turbodoładowania, wykorzystywanych w systemach pneumatycznych.

Moduł testera obsługuje sterowniki:

– sterowniki HELLA – 6NW008091, 6NW008412, 6NW009228, 6NW009420, 6NW009543, 6NW009660, 6NW009206, 6NW009483, 6NW009550, 6NW010099-01, 6NW010099-02,    6NW010099-03, 6NW010099-05, 6NW010099-07

– sterowniki HELLA – 6NW010430-00*, 6NW010430-01*, 6NW010430-03*, 6NW010430-04* (* nie ma gwarancji obsługi sterownika dla wszystkich marek samochodów)

– sterowniki SIEMENS – wykorzystywanych w samochodach VW/Audi, Mercedes, BMW

– sterowniki MITSUBISHI wykorzystywane w turbosprężarkach: 49335-002xx, 49335-004xx, 49135-056xx, 49135-057xx, 49135-058xx, 49490-93501, 49477-01012, 49477-01104

– sterowniki SONCEBOZ wykorzystywane w turbosprężarkach: 5304970006x,  53049700073,  5304970011x, 5439970006x, 5439970011x, 5304988006x, 53049880073, 5304988011x, 5439988006x, 5439988011x

– sterowniki DENSO wykorzystywane w turbosprężarkach: 780709-0003, 780708-0002, 17201-30100, 17201-30101, 17201-30110, 17201-30160

– sterowniki MAHLE wykorzystywane w turbosprężarkach: 03F145701

– sterowniki HITACHI wykorzystywane w turbosprężarkach: 53049700062, 53049880062

Moduł programatora obsługuje sterowniki:

– sterowniki HELLA o numerach elektroniki: 12120, 730314, 781751, 763797

Dla tych sterowników dostępne są funkcje:

  1. a) odczyt i zapis parametrów pracy
  2. b) kopiowanie
  3. c) zmiana zakresu pracy

–    sterowniki SIEMENS w obudowie metalowo-plastikowej stosowane w turbosprężarkach przeznaczonych dla samochodów grupy VW/Audi z silnikami 2.7TDI oraz 3.0TDI. Dla tych sterowników dostępna jest funkcja zmiana zakresu pracy.

UWAGA! Sterowniki Siemens w obudowie metalowej NIE SĄ obsługiwane!

 

TP-TACT może być z powodzeniem wykorzystywany zarówno w firmach zajmujących się regeneracją turbosprężarek jak i w warsztatach samochodowych oferujących szeroki zakres napraw w celu zdiagnozowania usterki turbosprężarki.

 

Link do pobrania programu aktualizacji: http://www.dte.com.pl/download/updater_pl.exe

 

Zawartość zestawu TP-TACT:

  1. urządzenie TP-TACT
  2. przewód podłączeniowy sterownika HELLA (6NW 008 091, 6NW 008 412, 6NW 009 228, 6NW 009 420, 6NW 009 543, 6NW 009 660, 6NW 010 099-01)
  3. przewód podłączeniowy sterownika HELLA (6NW 009 206, 6NW 009 550, 6NW 009 483, 6NW 010 430-01, 6NW 010 430-03, 6NW 010 430-04)
  4. przewód podłączeniowy sterownika HELLA (6NW 010 099-02)
  5. przewód podłączeniowy sterownika MITSUBISHI dla BMW
  6. przewód podłączeniowy sterownika MITSUBISHI dla Ford/PSA
  7. przewód podłączeniowy sterownika SIEMENS dla VW/Audi
  8. przewód podłączeniowy sterownika SIEMENS dla Mercedes i BMW
  9. przewód podłączeniowy sterownika SONCEBOZ
  10. przewód podłączeniowy sterownika MAHLE
  11. przewód podłączeniowy sterownika DENSO dla Toyota 1.4 D-4D
  12. przewód podłączeniowy sterownika DENSO dla Toyota 3.0 D-4D
  13. przewód podłączeniowy sterownika HITACHI dla Opel Vectra C/Signum 3.0 V6
  14. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla VW/Audi (typ I)
  15. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla VW/Audi (typ II)
  16. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla Opel, Fiat, Alfa Romeo
  17. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla Citroen, Peugeot
  18. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla Ford.
  19. uniwersalny przewód podłączeniowy dla:

– silnika DC

– elektromagnetycznych zaworów regulacji ciśnienia doładowania

  1. zasilacz
  2. przewód USB do aktualizacji oprogramowania
  3. płyta CD z programem umożliwiającym aktualizację oprogramowania
  4. instrukcja obsługi – link do pobrania

 

Numer katalogowy: 0008
Numer części: 0008
Gwarancja: 24 miesiące
Czas wysyłki: Dostępny w magazynie!

Darmowa Dostawa

(DHL Polska)

Pliki dla zalogowanych kupujących

Aby móc pobierać pliki należy się zalogować.

Pliki ogólnodostępne Niestety, brak plików do pobrania.

Do czego służy tester/programator TP-TACT?

Urządzenie TP-TACT łączy w sobie funkcje urządzeń VNTT-PRO i TurboProg.

Opis testera VNTT-PRO znajduje się tutaj: https://dte.com.pl/p/tester-sterownikow-turbodoladowania-vntt-pro-v4-07-usb/

Opis programatora TurboProg znajduje się tutaj: https://dte.com.pl/p/programator-turboprog/

 

Jakiego zasilania wymaga tester/programator?

Tester/programator toleruje napięcia zasilające z zakresu 12…15V. Źródło napięcia powinno mieć wydajność prądową minimum 4A. W zestawie, wraz z programatorem, znajduje się zasilacz stabilizowany przeznaczony do jego zasilania.

 

Czy możliwa jest aktualizacja on-line?

Tak. Wystarczy podłączyć programator do złącza USB dowolnego komputera klasy PC lub laptopa, który ma dostęp do sieci internet i uruchomić program aktualizujący. Szczegóły aktualizacji zawarte są w instrukcji urządzenia.